fredag 17. oktober 2014

Oppdatering.

Halloo.
Nå er det en stund siden sist, så derfor tenkte jeg å oppdatere litt om hva som har skjedd i det siste.
Forrige uke ble det jo ingen blogging fordi det var høstferie, men denne uken fikk vi ny oppgave som jeg ble ferdig med idag.
Vi fikk en oppgave som gikk ut på å innrede en studentbolig til planløsningen som er til den modellen vi har laget tidligere. Siden jeg var borte både mandag og onsdag, fikk jeg ikke like god tid som de andre, men synes jeg fikk gjennomført det ganske så bra uansett.
Jeg begynte med å finne produkter som var både billige og fine å fine og se på. Produktene jeg valgte kom fra både Ikea, bohus og bolia. Ettersom boligen er for studenter skulle jo produktene være billige slik at de har råd til de.
Jeg synes resultatet ble veldig bra og jeg er fornøyd. Nå er det helg, men neste ukes oppgave er å lage møblene vi har hatt som forslag i kapapapp. Dette blir spennende.
Her er noen bilder av hvordan planløsningen ble.
Man ser det ikke så veldig godt på sistebilde, men der kan man se at jeg har tusja opp. 


GOD HELG!! 
-silje 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar