mandag 8. september 2014

Hjemme hos den nyinnflyttede broren min.

Heihei! siden broren min har flyttet inn i nytt hus nå, og blitt nabo med oss, så tenkte jeg at jeg kunne vise dere litt hvordan det har blitt her inne på bloggen. Huset er helt nytt, og de har så og si helt nye møbler i hele huset. Jeg synes det er utrolig fint, og kjenner jeg gleder meg til jeg flytter hjemmefra og kan innrede det sånn jeg vil selv. Her er det noen bilder fra da de flyttet inn, så på disse bildene er det ikke helt ferdig.












Kan legge til noen flere bilder så snart jeg får tatt av resten av rommene.

Så skal jeg vise et bilde av en utrolig fin sofa, som jeg fant når jeg var å hentet en seng hos en mann. Denne var så fin at jeg bare måtte ta bilde, noe jeg gjorde i skjul, hehe.
se så fiin!!! den er sikkert verdt ganske mye penger. Han hadde også flere antikviteter, men det fikk jeg ikke tatt bilde av desverre. 

-silje 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar