torsdag 25. september 2014

Youtube videoer om fargelegging!

Heihei. Idag begynte vi med å snakke litt om fargelegging. Vi har vært inne på vg3interior.no og sett på gode teknikker på hvordan man kan fargelegge med skygger osv. Det er veldig lærerikt og morsomt å se på. Ettersom vi som skal bli utdannet til interiørkonsulenter, er det veldig viktig at vi lærer oss å fargelegger/tusjer ordentlig, og at vi kan det når vi er ferdig utdannet. Man kan bruke skygger og nyanser til å skape kontraster, miljøer, og for at det skal se ekte og ordentlig ut. 
Jeg synes det er utrolig mye man kan gjøre når man fargelegger, og synes det er utrolig morsomt å se hva folk gjør for at det skal se så naturlig og ekte ut. Her er det noen bilder av hvordan noen av teknikkene jeg har sett på er. 
Se så flink denne mannen er. Synes det var utrolig bra det han har gjort. Her ser du han bruker tusjen til å lage skygger og kontraster! 
Dette er fra en video som en dame har laget. Hun viser forskjellige teknikker på hvordan man kan lage forskjellige toner ut av en farge. 

Her ser du en som har tegnet en paraply, og som også har lagd skygge på paraplyen. Synes dette er utrolig bra, og jeg håper å kan gjøre det samme en dag. 


Idag er det fredag, så idag er det helg, og det synes jeg er utrolig deilig. I helgen skal jeg på Hamar martn, også skal jeg kose meg masse sammen med kjæresten min. Ha en fin helg, så blogges vi over helgen. 
- Silje 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar