fredag 13. mars 2015

PROSJEKT 8/9 FERDIG!

Hei.
Nå er jeg endelig ferdig med prosjekt 8/9. På dette prosjektet skulle vi innrede huset Brinken, noe jeg synes var ganske vanskelig. Familien hadde god økonomi, og ønsket seg en moderne stil, som passet til funkisstilen og huset etter som huset er i funkis stil.
Jeg begynte med møbler men gjorde egentlig ganske feil, siden møblene jeg valgte ikke er funkis i det hele tatt. Men jeg synes det ble fint likevel da. Jeg fikk ganske dårlig tid på slutten, og rakk derfor ikke å finne belysning og lage belysningskart. Rakk heller ikke å lage beskrivelse, noe jeg egentlig burde ha fått med, ettersom det er veldig viktig.

men uansett så skal jeg legge ut noen bilder av hvordan det ble. Alt i alt er jeg fornøyd med det jeg har fått gjort, selvom jeg kunne gjort en del annerledes, og kunne planlagt dagene og arbeidet litt bedre. Kunne også valgt stil iforhold til hva de ønsket seg, men da vet jeg at om jeg velger denne oppgaven til prøve eksamen eller eksamen, så kan jeg forbedre den ganske mye mer.
Jeg ble også veldig skuffet over at jeg glemte så og si alt jeg skulle si på fremføringen, og jeg glemte å si det viktigste som skulle være med.. Men jeg håper jeg får en OK karakter, og at lærerene skjønner at jeg har jobbet og stått på selvom jeg manglet litt. :-)







                         
 




- silje 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar