torsdag 26. mars 2015

UTPLASSERING DAG 9

Hei. 
Idag har det vært utrolig stille på Fagmøbler. Så når jeg kom dit bestemte jeg meg for å gjøre litt på rapporten som vi skal levere og snakke om på skolen. Jeg gikk derfor igjennom arket vi har fått på skolen og begynte å skrive ut ifra punktene. 

når jeg hadde fått jobbet litt med dette, så gikk jeg ut i utstillingen med hagemøblene. Jeg så at det var veldig kjedelig der, så jeg bestemte meg for å legge til noen puter og litt ekstra stæsj.

før: 




etter: 


jeg gjorde kun noe med sofagruppen over her. Fjernet lyktene og satt de over på sofagruppen uten lykter på, og på de to stolene med et bord i mellom, satte jeg noen boller som jeg syntes passet bra. Glemte selvfølgelig å ta bilde av det da.. 

Når jeg hadde gjort dette, fikk jeg i oppgave å vaske bordene som var av glass. Fordi disse ser man at er møkkete/støvete, og jeg så veldig fort at de alle trengte en vask. 

Snakkes imorgen! 
-silje 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar