tirsdag 24. mars 2015

UTPLASSERING DAG 7

Hei! 
Idag har jeg hatt en effektiv dag på utplassering hos Fagmøbler. Da jeg kom idag tidlig, fikk jeg i oppgave å vaske gulvet, ettersom det er vår og det blir dratt inn mye grus osv. Jeg tok da frem vaskebøtta og vasket faktisk hele første etasje. 




Når jeg hadde vasket ferdig, kom det inn noen nye varer som skulle settes inn i hyller, og ut i butikken. Jeg fikk derfor oppgave om å prise varene og sette de ut. 







På øverste rekke der kan dere se at jeg har satt alle putene som kom inn idag. Det var kjempefine puter med pels/sauseskinn på baksiden, og med bilde av kaniner, ulver og geiter. Superfine! 

Når jeg hadde satt ut de varene, kom det inn noen nye varer som også skulle ut i butikken.
Det var noen ugle telysholdere, som allerede var ute i butikk, men det var påfyll. 




Jeg syntes de hvite og sølve uglene var så utrolig fine, at jeg kjøpte med meg et par hjem. Mamma syntes foresten også at de var super fine, så hun ble veldig glad når jeg kom hjem med disse! 

Når jeg hadde satt ut alle varene som kom, ryddet jeg salgsbordet litt igjen, og støvsugde det ene podiet hvor en sofa hadde stått. 


Nok en vel gjennomført utplasseringsdag! 
snakkes imorgen!! :-) 
- Silje 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar