mandag 16. mars 2015

UTPLASSERING BOHUS DAG 1

Hei hei. 

Idag begynte vi med utplassering, og jeg hadde utplassering på bohus. Men pågrunn av lite trivsel, lite arbeid og lite engasjement fra de som jobbet der, har jeg heldighvis fått byttet utplasseringsplass til fagmøbler. Der virker de utrolig imøtekommende og hyggeligere, så jeg er veldig glad og takknemlig for at jeg fikk komme dit på så kort varsel. Gleder meg til å få kommet dit imorgen, og få sett hva de gjør, og hvordan de jobber. 
Det jeg gjorde på bohus var å dekorere et bord, og legge til noen puter på en sofa. Jeg tok også masse bilder, så her kommer noen. 

her er noen av utstillingene de hadde på bohus:







Her er noe av det jeg gjorde: 





På spisegruppen med sofaen, var det ikke noe pynt i det hele tatt. Jeg bestemte meg derfor for å pynte litt, og gjøre det litt mer innbydende og koselig. Jeg valgte derfor å legge til noen grønne puter og noen puter med saueskinn på. Jeg valgte også å legge på en grønn løper som passet godt til de grønne putene, og legge til et fat med en blomst, og en fin stor stjerne. 
ble veldig fornøyd med det jeg gjorde.

Ellers enn det gjorde jeg ikke så mye mer. 
Vi får se hvordan det går imorgen, og forhåpentlighvis får jeg gjort litt mer. Forhåpentlighvis trives jeg også litt mer der. 

Snakkes imorgen! 
-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar