onsdag 18. mars 2015

UTPLASSERING DAG 3

Hei hei. 

Idag er det onsdag, og det var tid for en ny dag med utplassering. 
Jeg kom til avtalt tid på jobb, og var klar for å få noen oppgaver. Anita sa at det ikke var så mye å gjøre idag heller, men ettersom det var ganske rotete nede ved spisebordavdelingen, fikk jeg beskjed om å rydde litt å gjøre det litt mer ordentlig der. 
Jeg glemte selvfølgelig å ta bilde av hvordan det ble. 
Men etter at jeg hadde ryddet nede, fikk jeg en oppgave som bestod av å rydde oppe på lageret. Der var det utroolig rotete og pappesker overalt. Ettersom jeg blir irritert av å se at det er rotete hos andre, så gjorde ikke dette noe for min del. Jeg ryddet og tok vekk alt av pappesker som var tomme, og jeg fikk faktisk frem gangsonene oppe på det lille lageret. 
Når jeg hadde ryddet der, og fått vekk alt rotet, fikk jeg beskjed om å ta skinnrens på alle skinnstoler, lene stoler av skinn og sofaer med skinn. Dette var selvfølgelig utrolig kjedelig, men det fikk dagen til å gå litt fortere. 

Ellers enn det har jeg ikke gjort noe annet. 
Håper på en spennende dag imorgen! 
Jeg trives foresten veldig på fagmøbler, men hyggelige mennesker som jeg omgås med. 
- silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar