onsdag 18. mars 2015

UTPLASSERING DAG 2 - FAGMØBLER

Hei igjen.  (dette innlegget skulle egentlig publiseres igår) 

Idag hadde jeg min første dag på utplassering på fagmøbler. Jeg ble heldighvis møtt med et smil av ei hyggelig dame ved navn Anita. Jeg hadde jo fått beskjed tidligere at det ikke er så mye å gjøre der, ettersom møbelsesongen er i januar/februar. Men jeg fikk en oppgave å pynte litt bord og bytte ut noen puter i en sofa. Jeg så litt igjennom hva de hadde av puter og pynt, og jeg synes det var litt vanskelig å finne noe som passet godt sammen, ettersom de har veldig mye interiør med engler på.. men jeg fant til slutt noe som jeg syntes passet og jeg syntes sluttresultatet ble veldig fint. 


slik så det ut før jeg satte igang; 

og sånn ble det når jeg ble ferdig;

 jeg vsalgte å sette inn noen gule puter, med noen puter som hadde litt gult og grått i seg. 
Jeg valgte også å ikke fjerne bollen og blomsten, men å legge på en liten løper eller duk, og et par gule ugler som både var gule og grå. 

Jeg endret også litt på et spisebord, selvom dette ikke ble så bra som jeg hadde forventet ettersom jeg ikke fant så mye som passet sammen. 
Før;

Etter: 



Etter jeg hadde gjort dette, fikk jeg beskjed om å støvsuge gulvene til utstillingene. 

Da jeg hadde gjort dette, var det ikke så mye mer å gjøre, så jeg tok intiativ til å rydde litt på salgsbordet, i duker og sette ting ordentlig. 
  
Mer enn dette gjorde jeg ikke denne dagen. 
- Silje 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar