onsdag 25. mars 2015

UTPLASSERING DAG 8

Hei igjen. 
Idag når jeg kom på utplasseringen møtte jeg et nytt annsikt, altså ei ny dame som skal begynne på fagmøbler etter påske. Hun var utroolig hyggelig, så jeg snakket litt med hun. Hun fortalte meg at hun hadde drevet helset møbler i flere år, og nå jobber hun på Norema. Jeg var med henne hele dagen, for hun var veldig flink til å engasjere seg selv, altså hun gjorde ting hun så at måtte endres på. 
Så jeg var med hun å endret litt på utstillinger og ryddet litt der det trengtes.
Jeg var også med på å rydde litt i det ene rommet, hvor hagemøblene skal inn til våren/sommeren. 
Ellers enn det, har jeg ikke gjort så mye annet idag. Kun dekorert et par bord, og vært med å ryddet. 

før: 

etter: 


før: 


mye å velge imellom.. 


etter: 




-silje 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar